Παραμονή γονέων κατά την ιατρική εξέταση των παιδιών
Σε μια έρευνα της εταιρίας Ernst & Young ρωτώντας 24.000 ανθρώπους σε 30 χώρες στον κόσμο, βγήκαν, εν συντομία, τα εξής συμπεράσματα:
- Το 57% των συμμετεχόντων είπαν ότι θέλουν να επικοινωνούν με τον ασφαλιστικό σύμβουλό τους τουλάχιστον ΜΙΑ φορά το εξάμηνο, αλλά μόνο το 47% εξ αυτών λαμβάνει αυτήν την υπηρεσία επί του παρόντος.
- Το 44% από αυτούς που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφερε ότι δεν είχαν καμία απολύτως επαφή με τον Ασφαλιστή τους τον προηγούμενο ενάμιση χρόνο.
- Η ποιότητα στην επικοινωνία ανάμεσα στον πελάτη και τον Διαμεσολαβητή, τέθηκε από το 60% των συμμετεχόντων, ως ο νούμερο ένα πιο σημαντικός παράγοντας που θα τους έκανε να εμπιστευτούν, ακόμη και να επεκτείνουν τα προγράμματά τους.
Σχετικές Δημοσιεύσεις